Masicka disses Kalado on 'Crocodile Dem a Work' @masickamotion @michieboo101 @one876 Featured
He deejays with real venom: "s---k yu madda, Bounty nuh waan see yu/gwaan sing yu likkle gal songs dem Neyo, dump him over Rio...rifle a wave/slap five inna ears/man a dive inna grave...".
"Ah attention him a look, but yu know from Kalado call mi name, mi have to defend it. Mi know say him ting drop off, and Bounty Killer huh waan see him because him no know wah him a say. So mek the fans dem know, mi a deal wid the matter real quick and end him career," Masicka said.
He has an armada of new songs such as 'Hardball' on the Firestarter riddim for Yellow Moon Records, 'Lights On' on the Drugz riddim for Chase Mills Records and 'No Link' on the Take Ova Records label. He will also be shooting a video for Story Part 3.
"Kalado no good, him go ABC rhyme and freakiness, all now him no match up to 'Crocodile Dem a Work which do 10,000 views inna one day. Him fi know say any stage show mi see him pon, mi a walk up on him and end him career," Masicka said.
Kalado has responded with another song which directs jabs at Masicka's eating habits and makes mention of 'Corey Padd' and other disgusting habits.
Latest from Robert Murphy
- Jhaytea, dancehall artiste from Roatan Island (close to Honduras) makes waves in the industry
- Biggs, former road manager, says that I Octane has threatened his kids
- Singing Bird killed for splicing dubs...SPANISH TOWN HOT!!!!
- Man accused of killing Kadesha Cousins and dumping body in Rio Cobre, remanded
- J Capri to do CAT scan tomorrow
Leave a comment
Make sure you enter all the required information, indicated by an asterisk (*). HTML code is not allowed.